Leyla-ay-3023 omurrbalcii01 liv hospitali önerırım henüz sadece kontrollere gidiyoruz haftaya doğum var daha detaylı bir öneri yapabilirim haftaya
nur_seyma Bende Bülent Alp Aydına gidiyorum Memorialle anlaşmalı çok memnunum. Birde memorialde Nesrin Fener hocam var oda çok çok iyidir.
nur_seyma Doğum paketi almadım yoktuda riskli bi gebelik geçirdim ilk 3 ay şimdi bitti :) muayene ücreti 750 ₺ canım