Kızlar 28 eylülde sezeryan oldum ilk başta dikiş yerim komple acırdı estetik dikiş bu arada dünden beri sol tarafın başı acıyor sızlıyor böyle ya doktorun ilk kestiği yer ya son bitirdiği yer uyurken bazen sağ sol çok yapıyorum böyle kitleniyor sancı gibi oluyor uyurken Nası yatmam lazım o ağrıyı yaşayan varmı acaba?