4mevsim_1anne ılk zamanlar pek leke olmuyordu ama ek gıdadan sonra bende cok ugrasıyom kesın cozum bulamadım yemek lekelerını once bulasık deterjanıyla cıkarıyorum sonra kendı deterjanıyla makknaya atıyorum kakalarıda tazeyken koslayla cıkarıp oyle makınaya atıyorum