Semaa12 31+3 bizde ilk izmitteki doktorum enfeksiyon dedi dayadı ilacı . İst anneme gelmek zorunda kaldım orda da idrar testi verdim enfeksiyonum yok bebek assagida olduğu için baskı yapıyor ve kasik ağrısı yapıyor 🥹 erken gelme gibi riski var bebişimin ama tabiki Allah bilir .. Benden tavsiye kendini zorlama,yorma, yürüme, uzan ve bişey yapacaksaniz da oturarak yapın ..