Bebisinizz 18.haftada bebeğin hareketlerini ne sıklıkla hissederiz? 18+4 günlüğüm sadece sabahları hissediyorum sanki 🐣 sizde durumlar nasıl?
BabyLoveMom Bebisinizz Eğer ilk hamilelikse 20.hafta itibariyle daha sık hissedersiniz bende öyle olmuştu şimdi 25.hafta olduk maşallah hiç durmuyor 🤩
deniizz7 Bebisinizz bende 18+4 haftalığım. hissettiğim şeylerin bebek hareketi mi olduğunu ayırdedemiyorum ya. elimi karnıma koyunda nadiren kıpranış hissediyorum gibi ama emin olamıyorum.
Bebisinizz deniizz7 bende öyleyim😅 bebiş sağ tarafta sabahları yan yattığım zaman bir şeyler kıpırdıyor sanki ayırt edemiyorum ama büyük ihtimalle bebektir başka bir şey olamaz😅