Hilal_33 canım seni o kadar iyi anlıyorum ki…. Çok kötü bir ağrı o ben 5 aylık hamileyken öğrendim ve hamilelikte de o ağrıyı çektim. Doğum yaptım kızım 20 günlükte emzirirken yine bir ağrı girdi tamam dedim artık ne yaparlarsa yapsınlar gittim hastaneye zaten iltihap riski vardı hemen ameliyat olmam gerekiyordu ve lohuSayken ameliyat oldum, normal doğum yaptığım için sıkıntı olmadı başarılı ve güzel geçti 15 günde normal hayatıma döndüm 3 yıl oldu ve sıkıntım yok çok şükür. Sadece sütüm azaldı 4 gün kızımı emziremedim, biberon ve mama kullanmadı zayıfladı sadece kızıma çok üzüldüm o sıralar.. Sen sezeryan olmuşsun ya belki beklemen gerekebilir