kızlar 69 günlük bebeğim var. Videolarda izliyorum 3.ayında olan bebeklerin kollarından tutup kaldırdıklarında başlarını sabit tutuyorlar benim bebeğimin başı arkaya düşüyor. Kucaktayken başını güzel tutuyor ama sırtüstü yatar pozisyonda iken kollarından tutup kaldırmaya çalıştığımda başı arkaya gidiyor. O aylarda sizin bebekler nasıldı?