Kızlar en başından beri Abdüssamed de kesin kararlıydım yiğit sonradan aklıma geldi ve içime çok sindi alparslan isimi 2. Çocuğumda istiyodum ama babası abdülhamid diye tutturunca içime sindiği için kabul ettim ama uzak bi akrabanın ismi aslan o adamada o kadar gıcık ve sinir oluyorum ki aklıma o geliyo aslan değince isimden soğuyorum felaket derecede allak bullak oldum bu belirtisizlik beni deli ediyo bu arada buğün tam 34 haftalık olduk bebek doğdu butonu gelmiş teyzeleri son bişey daha bu benim 3. Sezeryanım olcak doktorum 37+0 da alıcam dedi 36+0 da yatışım yapılcak