Fatmanursemiz Kızlar hiçbir şeyim yok dokunacak bir şey de yemedim. Başına gelen var mı hormonlardan falan mı oluyor anlamadım. Ve bu nasıl geçer yapabileceğim bir şey var mı yardımcı olur musunuz?
babybmom20 Fatmanursemiz valla geldim 20. Haftanın başına daha geçiremedim hele birde dün enfeksiyon için ilaç vermişti doktorum o daha kötü yaptı çok beterim yani sabah yedi buçuktan beri beş kez gittim afedersin ne uyku kaldı ne başka birşey
Silay35 Fatmanursemiz ben de yeni atlattım doktoruma danıştım reflor adında probiyotik önerdi. 2 günü geçerse gastroya git dedi pazartesiye randevu almıştım tam geçti çok şükür.