arkadaşlar merhaba ben 4 ay önce düşük yapıp kürtaj olmak zorunda kaldım daha sonra bana dış gebelik olabilir dedi doktor iğne oldum ama kürtajda yapılan patoloji sonucunda dış gebelik çıkmadı. iğneyi olmuş bulundum bir defa. bu yüzden 6 ay boyunca korunmam gerekiyor ben de rahim filmi çektirmek istiyordum sizce 6 ayın dolmasını bekleyip mi çekilmeliyim yoksa bu ay çekilmeli miyim? tecrübeli annelerimiz ve aynı süreci yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?