bsrabrna Geçen ayın 5 inde korunmayı bıraktık adetim şu an 3 gün gecikti erken gebelik testi yapıyorum sürekli ama negatif çıkıyor. Sizce erken mi ne kadar daha beklenmeli ? Kan testi versem çıkar mı kızlar ? Artık test yapmaktan sıkıldım 🥺
Rafaelli bsrabrna ben hamılelıgımı regl olucagım gun ogrendım, reglımın 1 gun gecıkmesını bıle beklemeyedım , hemen cok net bilindi
bsrabrna Rafaelli ayyy ne güzel benim 5 gün oldu ama hala tık yok. 7. Gün tekrar test yapıp kan testi vereceğim inş güzel sonuçlar İLE karşılaşırım 🥺