Melisakkk valla bende bir an önce doğsun istiyorum tabi bizim 22 gün kaldı diye görünüyor ama hergun dua ediyorum çabuk doğsun diye Tabi korku mutluluk heyecan hepsi bir arada var umarım en sağlıklı şekilde bir an önce doğumumuzu yaparız az kaldı bu ay son ama en azından temennim bu