Nu_r inan bu soruyu kendime sormaktan yoruldum artık. Hani en ufak bi isaret olsa bekleyeyim ama yok gören dahaen az 1 haftan var diyor karnım tepede, yalanci sancilar bile günde en fazla 1 2 kere oluyor. Bir de sorup duranlarla uğraşıyorum. Annemlerde benden haber bekliyor haliyle her telefonu heyecanla acıyorlar yoruldum gerçekten.