Kızlar şu an 8 haftalık gebeyim. 6.haftada mide bulantısı ve kusmalarım başladı doktorum prilam dr yazmıştı. Kullanırken iyiydim fakat karaciger enzimlerim yüksek çıktığı için tüm ilaçları kestik. İlacı bırakınca kusmalar tekrar başladı ama 2 gündür bulantı ve kusma yok. Korkuyorum bir aksilik olabilir mi ,durduk yere aniden neden kesildi sizce ?