585858 Merhaba kızlar , 36. Haftadayım bugün genital bölgemde uçuk çıktı . Zaten doğumum sezaryan planlanıyordu onun dışında bebeğe herhang bir zArarı olur mu daha önce böyle bir şey yaşayan var mı ?
Fatma4495 585858 bir kaç ayda bir bendede çıkıyor 2 yıldır gebeliktede oldu hatta doğumdan hemen öncede çıktı ve asiviral merhemle geçirdim şükür normal doğum yaptım da ben bir sıkıntı olmaz inşallah