[silindi] Kızlar betanın keseyle alakası var mı?Beta kaç olunca kese görünüyor ☺️ 600 lerde görünür mü?
ecemhurmetli [silindi] benim de 2 gün önce 630 küsürlerdeydi bugün tekrar baktıracağım :/ Sağlıklı gebelikte her 48 saatte bir en az %66 yükselmesi gerekiyormus kuzum ona göre hesaplayabilirsin aslında
2prensesannesiiii [silindi] perşembe doktora gittim salı günü 3617 çıkmıştı betam doktor en son ki sonucu 315 diye biliyor tereddütte kaldı bende en son yaptığım salı 3617 dedim gel görünür dedi ve 4+5 haftalık harından göründü çok şükür 🙏🏻🥰
[silindi] 2prensesannesiiii Diğer gebeliğim de hiç beta bakmadan 4+5 te görmüştüm düşükle sonuçlanmıştı o yüzden pek anlamıyorum betadan😌
Dcl027 2prensesannesiiii canım benim 4+6 ama en son betam perşembe günü bastırdığımda 33 dü . Bu değerlere birden mi çıkıyon anlamadım hiç bişey . Aynı hagta gebeliklerde bile beta farklı oluyor kese farklı zamanlarda görünüyor nedeni ne bunun
323832 [silindi] doktor bana 1500 ustu gozukur demisti ama ben gec gittim doktora 5 hafta 5 günlükken gördüm duzenli artisina bakmistim guzel ilerleyince gec gittim
2prensesannesiiii Dcl027 geç döllenme erken döllenme iste her kadında farklı bi artış oluyor adetime 3 gün kala 103 tü benim bi de 2 katı artmadı 3 4 katı artış oldu hep🙏🏻 Önceki gebeliğimde hep 2 katı artış olmuştu mesela
Dcl027 2prensesannesiiii maşallah canım darısı başıma inşallah bakalım yarın kaça çıkacak benim ki insan bilmeyince herşey karmaşık geliyor
Prensesdiana @[silindi] ben 5. Haftada keseyi gördüm 1 hafta sonra da kalbini ve kendisini görcez inşallah
Dcl027 2prensesannesiiii 4 günde 4 kat yani en son perşembe 33 dü yarın 130 larda mı olması gerekiyor en az canım