Kbr01- Merhabalar kızlar bagdemciklerim şişti felaket durumdayım ne yapsam etkili olur iyice kötü oldu ve 13 gün sonra sezeryanım var acil iyileşmem lazım yoksa öksürmek ölüm olacak benim için 🙏
Ezgi2727 Kbr01- 37. Haftadayım bende öyleyim 2 gündür . Parol içiyorum , limonlu sıcak su içiyorum basen içine karabiber atıyorum sizin öneriniz var mı :(