izobellaaa-_- Kızlar hiç kusma vs yaşamadım şimdiye kadar çok rahat bir hamileliğim geçti ama son haftadayım ve 2 gündür kusuyorum doğumun kolay olur hazırlıyor seni bedenin diyor öyle mi başına gelen var mı ? Normal doğum olacak allah izin verirse
mertveannesi2211 izobellaaa-_- bende pek bilmiyorum ama bu hamileliğimden önce kurtajim oldu sancı verdiklerinde bende de olmuştu doktorlar sancı etkisiyle oluyor kusma dedi sende de sancı olmaya başladıysa ondan kaynaklanıyor olabilir
Prensesaysima izobellaaa-_- bende aynı haftadayim canım benimde midem bulanıyor kusuyorum arada Neden olduğunu bende bilmiyorum ama bence mevsim değişikliğinden de olabilir
Kaahvelii izobellaaa-_- Rahim açıldıkça sancı da olunca olur kusma 🤭 Suniyle normal dogum denerken benimde kusmam olmuştu ebeler bak iyi gidiyor acilman ilerlicek demislerdi ama sezeryana döndük açılma ilerlemedi saatler geçti falan derken sezeryana donmustuk 😊
Evin12 izobellaaa-_- bende olmuştu çok çok kusmuştum normalde hiç kusmayan biriyim doğumun olacağı gün 2 kere kustum
izobellaaa-_- Ayy olabilir birde yarın doğumum var sabah suni ile heyecandan sancı olabiliyormuş inş kendi sancım çıkar pıt diye çıkarırım 😂🥰🥰
izobellaaa-_- Prensesaysima arkadaşım az önce dedi o doğurmuş çokk kusması olmuş hemşire demiş doğum hazırlığı kusma olunca doğum da kolay olur rahat doğurursun demiş ayy inşş çünkü hiç kusma olmayıp son hafta olması garibime gitmişti 🥰
Prensesaysima izobellaaa-_- vala öyleyse çok iyi ozaman sevindim inşallah bendede oluyordur 🤗 pazartesi randevu doluydu saliya aldim büyük ihtimal banada yatış vericek çarşamba günü acilman var evin yakın diye yatış vermiyoruz demisti. Salı gidince inşallah yatış verir sancı su bekledi 4 gundur ama yok bisey suni vercek gibime geliyor . Pazartesi hikayeni heycanli bekliyorum Rabbım sağlıkla kavuştursun bebiklerimize inşallah 🥰🥰❤️🤲
izobellaaa-_- Kaahvelii ayy deme kızzz ben sezaryenden korkuyorum 😊😂 kendimi çok normale hazırladım ama 🤦🏻♀️😀
izobellaaa-_- Prensesaysima benim de salıydı dün doktor aradı pazartesi sabahtan hazırlıklı gel diye ayyyy kıpır kıpırımmmm inşş pıt diye kolayca doğururuz aminnnnn🙏🥰🥰🥰
Prensesaysima izobellaaa-_- Ay amin amin insallahhhh kuzum herkes senide salı gondermicek geri yatış yapcak diyolar heyecanlanıyorum bende millet doğumdan korkar biz güle güle gidiyoruz vala 😍🤣🤣
Jalecikk Evet normal dogum kolay olsun diye hazırlıyor kendini merak etme benim de ilk gebeligimde öyleydi dogum yapana kadar dogumhanede bile kustum şimdide öyleyim 39 +3 başladı mide bulantıları
girl_boy_annesi izobellaaa-_- bende doğumuma son 2 hafta kala her gün kusuyordum en son Doğum da 4 cm olunca da kustum ebe açılma ilerledikçe kusma olur demişti belki öyledir
izobellaaa-_- girl_boy_annesi aaaa sağol canım bildiğim iyi oldu demekki bende doğuma yavaş yavaş hazırlanıyorum
ies izobellaaa-_- doğum yaklaştı demek diye biliyorum bende 😂 gerçi zafen 40 hafta olmuş 🙄 sökerek alcaklar artık senin kuzuyu 😂