Asya_2402 Ben de AVM’de bir bebek mağazasında 1500 tl ye buldum casual cadillac.E bebekte 2000 liraydı bulunca kaçırmadım
Sezen07 Ysn ben aldım cevremde herkez memnun bende aldım suanlik ede kurulu duruyor arada evin içinde test sürüşü yapıyorum memnunum cevremde hep bu var ondan tercih ettim yoksa prego alcaktım bunu aldim
Tosbik iremby canim bn canyon aldim dedim yukarida sn yanlis anlamissin. Ama cadillac kullanan arkadaslarim var onlar cok memnunlar dedim.
EzelUnal18 Aminem maalesef canım ben indirimdeyken almıştım iki gün sonrasında aynı mağazada uçmuştu fiyatı
nilly Ben de casual cadillac aldım. Daha kullanmadık ama evde deniyorum gerçekten güzel. Tavsiye ederim.