2 3 hafta gelişim geriligimiz var ama sat göre 39 haftalıgız 5inde kendi doktoruma gidicem neye göre dogum tarihi veriyorlar ?
2 tane devlete gittim sancım oldugu için üstüne de gelişim geriligi oldugu için hemen doguma almak istediler ama bebeğin suyu kordonu eşi falan hepsi iyiymis özel hastaneye gittigimde istersen alalım istersen kalsın dedi kafam çok karışık