Nqhn23 ecemhurmetli hayırlı olsun kuzum benim adetin ne zamandi nasıl ogrendin ne gibi belirtiler yaşadın 😊😊
Nqhn23 Beyzanurr53 benim daha 2 gun var kasiklarim agriyor belim ağrıyor adet olur gibi firsat bulursam bir kan vericem
Nqhn23 Bioo bdnimxd öyleydi taki bu sabaha kadar kasiklarim feci agriyor icim islak gibi aha diyorum adet olucam kesin
ecemhurmetli bsranur123 teşekkür ederim 🤍 benim bat 28’iydi ama ben dayanamadım erken test yapıp erken öğrendimm
kbra19 Benimde adet tarihim 1 ekim dünde bugünde test yaptım ama negatif Eğer akşam hala olmazsam kan vermeye gitmeyi düşünüyorum ama yok gibi strestensede adet olmak istiyorum artık