Damladamla123 Arkadaşlar bebeğin hareketlerini eskisi kadar net hissedemiyorum artık.Yeri daraldığı için olabilir mi?Benim gibi olan var mı?
SbhtYlmz Damladamla123 şuan 33+6 dayız bende o durum oluşmadı ama sizinki muhtmelen dediğiniz gibi yeri daraldığı içindir hareket alanı kısıtlanıyor yinede bilenler yazacaktır
Lastromance Damladamla123 bende aynıyım normal galiba yeri daraldigindandir ama hiç hissetmemek normal değil uzun saatler hareket etmezse bı doktora gitmek gerekir bence.
Yasemibrahim Damladamla123 36+5 günlük olduk eskisi gibi değil arada vuruyo dün gttm kontrole yeri baya daralıyor tabi rahat hareket edemiyorlar şüphelendiğinde tatlı bişeyler yiyip sırt üstü yat mutlaka vuruyo 😊
Hatice123beril Kızlar bende 37 Hafta oldum doktor suyun az dedi gündür doktor hastanede tutuyor 3 tane büyük büyük serum taktılar tamamlayalım suyu diye geceden beri umarım olurda bugün eve geçerim bakalım nedicek
Melismelo 38 oldum hareketleri bıraz azaldı ama aşorı güclendi normalden daha sert ve güclü hisediyorum cok hareketli maf oluyorum