Merhaba kızlar bir haftadır iç çamaşırımda ıslaklık oluyordu. Çok su içtiğim ve bebeğin baskısıyla idrar kaçırdığımı düşünmüştüm ama dün doktora sorduğumda bunun önemli olduğunu söyledi. Muayene sırasında gelen sıvının test yapılarak bebeğin suyu olduğu anlaşıldı ve ultrasonda kısmen bebeğin suyu azalmış olduğu görüldü. 2 hafta hastaneye yatış verildi. Ve dünden beri sürekli antibiyotik serumlar takılıyor zararı olur mu bebeğe? Başından böyle bi olay geçen var mı ? Çok korkuyorum bebeğime bir şey olacak diye 🥺