Motherr_ Hiç bişe olmaz ya rahim 1 yılda toparlaniyor doktor daha iyi bilir tabi ki ama çevrem de çok var benim en kısa aralığı olan bahsettiğim arkadaşım. Yengem 6 aylıktı bebeği hamile kaldı sezaryen oldu kuzenimin 10 aylıktı hamile kaldığında hepsi de aynı ilk dogumdaki gibi atlattı hepside çok iyi gönlünü ferah tut rahim eski boyutuna geçtikten sonra sıkıntı olmaz vermiş bı kere Allah ne güzel işte.