Bat 30,1,2 eylül olanlar varmı gecikme
Kullaniciadii adet günüm bu gün hala olmadin bekliyorum
Kullaniciadii bugun ama bir kac gun gecikme olabiliyor bekliyorum
Alset benimde dündü bekliyorum
Alset yaptınmı test canım
Bende aynı bekliyorum bakalım
Beyzanurr53 yaptınmı test canı
Kullaniciadii yaptım canım negatif maalesef
Benim 3 gun gecikti bi kaç gun daha beklicem kızlar