10 haftalıkken düşük tehlikesi geçirdim. Ve peşinden bır rüya gördüm. Rüyamda bebeğin cinsiyeti belliydi ve bana ismini söylüyordu. Adım Muhammed Ali dedi 2 defa. Şuan 34 haftalık hamileyim ve erkek bebek bekliyoruz. Ancak isim konusunda çok kararsısız. Yakın akrabalarda 2 ailede bu isimle çocuk var ve ayrıca amcası da aynı isimde. Rüyada görülen isim konulmalı mı? Konulmazsa bebeğe bı etkisi olur mu? Bilgisi olan varmı?