Ilk gebeliğimden beri var, 2 senedir savaşıyorum yok bana misin demiyor. Ped takmasam busefer günlük hayatımı çok etkiliyor 🤷♀️ Ben kaşıntı için Travazol krem kullanıyorum tedavi için doktorum hep tek kullanımlık şase veriyor baya bi kullandım hiç faydası olmadı antibiyotik vs. de başlatmadı başka özel doktora gidicem.
İlk gebeliğimde doğumdan sonra da gitmedi benim geçmiyor yanı sağlam tedavi olmak lazım anca