Fyz- Kizlarr.. Kadın Doğum doktorum bebek istediğimiz zaman kontrole gittgmzde hiç bir problem yok dedi alttan muayene etti ve folbiol yazmıştı onu kullnyrdm ama bi etkisini göremedim sizlerin kullanıpta hamile kaldığınız bir folik asit var mı? İmom önerdi eczacı kullanan var mi aranızda? Birde troid hastası(haşimato) olduğumu öğrendim 2 ay önce ilaca başladım. Her ay test veriyorum. Ondan mi hamile kalamıyorum diye düşünüyordum ta ki burda tsh değeri benden yüksek olupta hamile kalanları görene kadar. Ümitlendim biraz inşallah bende kalabilirim sağlıkla.
eedaozcan74 Fyz- Ben yeni gebe kaldığımı öğrendim tsh düzelmişti ilacı bırakınca 3-5 ay sonra tetikliyodu yeniden.tsh o kadar düzelmiştiki ilacı bıraktım tam 15 gün sonra fırladı ilk kez değerim meğer bebiştenmiş hamile kaldığınızda direk tsh değerlerinize baktırn
eedaozcan74 Fyz- folik asit gebe kalmaya yardımcı olan bi araç değil canım vitamindir gebe kalırsan farketmeden takviye ihtiyacını gidersin bebiş diye malum herkez gebeliğini erken öğrenmiyo
Didmin Fyz- Folik asitin yumurtalıkları kaliteleştirdiğini çok duydum ve ben ilk kullandığım ay hamile kalmıştım ondan önce 1.5 ay denemiştik
Aysen62 Kesinlikle pregnacare urunlerini kullan siddetle tavsiye ederim. Ben hamile kalmadan 6 ay once hamilelik onesie urunu. Sonra da hamileyken ki urununu 8 aydir kullaniyorum masallah hersey normal gidiyor.
Daffyy Folbiol kullandığımda hiç faydasını görmedim 6 ay. Ocean folat kullandım. Folik asit değilde folat olanları kullanmak daha faydalı. Ben destek olarak mfk da kullandım. Bi sene boşa tedavi görmüşüm mfk ya başladım ikinci ayda hamile olduğumu öğrendim
Topalesra Fyz- benim de tiroidim vardı ve aynı zamanda pcos da, prof endokrinoloji uzmanı bana imom önerdi gebelik öncesi, ilk ayda ilk denemede hamile kaldım şu an 37. haftada gayet güzel bir gebelik geçiriyorum o yüzden ben kesinlikle imom öneririm 👍
arirangg Fyz- Folik asit hamile kalmayı kolaylaştırmaz ki… Bebekte oluşabilecek bazı sorunları önler.
Sedoa_ Fyz- ben önce elenatol kullandım sonra folic us bu ikisi ödem yaptı sevmedim en son inofolic combi kullandım sabah akşam birer tane ama doktor önerisiyle kullandım tabii ki doktorun vermediği vitaminleri kullanmayın
Derya0-7 Fyz- Benim doktorum imom önerdi onu içiyorum. Ama hamile kalmak için kullanmayın. Vitamin takviyesi gibi düşünebilirsiniz.
Fyz- Hamile kalmak için degilde hamile kalabilmek için vücudun ihtiyacı olan eksikleri tamamlaması vücudu hamileliğe hazırlaması gibi düşünüyorum ben