Sellmaseellma Çok teşekkür ederim Allah razı olsun gerçekten içimi rahatlattınız çünkü ben daha yeni anne adayı olduğum için ister istemez pimpiriklik yapıyorum,Mesela şu an beşinci haftasında beşinci gün ve vitamin ilaçlarına başladım ağrılarım kesildi bugün hiç ağrı olmadı geçen gün de gittiğimde de kesesini gördüler,İnsan ister istemez heyecan yapıyorum ama yine de acaba Bebeğim tutulabildi mi orda olduğunu biliyorum ama kalp atışını duymadan hissetmek zormuş ,merak ediyorum çok aceleciyim ve bu da çok zor ☺️Ama yine de beni ve içimi rahatlattınız inşallah doğumunuz efsane bi şekilde kolay olur bebeğiniz eşinize sağlıkla gelir ♥️☺️🤰