Melekler-im Kızlar doktorum sezeryan için gün verdi cuma ameliyata gireceğim 2.seZeryanım olmasına rağmen çok korkuyorum geride kızımı bırakacağım endişeliyim 😞
Denizpyraz Melekler-im Allah yardımcın olsun canım bende ikinci sezaryan olacak kasımda. Tek düşündüğüm 3 yaşındaki oğlum. Şimdiden nasıl olcak diye düşünüyorum. İnşallah kolay gecee ameliyatın biran önce evine döner kızına kavusursun🙏
Melekler-im Denizpyraz amin inşallah🙏Tek düşündüğüm kızım valla bu sefer eşimle gircez doğuma çok heyecanlıyım
Sadomazo860 Hiç korkmayın ben 2.dogumumda 1.5 yasında otizmli oğlumu geride bırakarak girdim Allah e emanet ettim okudum bayılana kadar Allah büyüktür okuyun sürekli güzel düşünün güzel çıkın doğumdan 🤲🏻
Melekler-im Sadomazo860 inanın ilk doğumda duaya başlıyorum bitiremiyorum heyecandan bu sefer öyle olmam inş iyi geçer sağolun