Kizlar sizlerle bisey danismak istiyorum. Ilk trimestirdeyim bugun tam 5 haftalik gebeyim. 1 saattir evin bi odasini topladim bi kac defada egildim kalktim farkinda olmadan. Suan sirtimin asagida tarafi agriyor ve cok yorulmussum. Bu normal mi yoksa bi doktora gozukmelimiyim?