Sema42 malesef cnm benım benegım 1 hafta cok zor uyandı 45 dakka ugrastıgımı bılıyorum altını acıyodum cogu zamanoyle uyanıyodu yada bazen gıdıklıyodum her yolu denıycen mesalef mutlaka uyandır bak ben ne olursa olsun bep uyandırdım 2 saatte bır. Mıllet hep dedı bırak uyusun dıye ama masallah cok sukur sarılık hıc olmadı 2 saate bır 15 dakka 15 dmka verdım bı meme bı meme aksatma derım