Ben 25. Haftada yaptırdım. İlk açken kan veriyorsun sonra 50 mg. Elmalı gazoz veriliyor içip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun. Gerek görünürse 100 mg için çağrılıyorsun. Yine açlık verip gazozu içip 1 saat arayla birşey yiyip içmeden 3 kere daha kan veriyorsun. Verdiğin kan tahlillerinin ortalaması alınıyor en fazla ikisi yüksek ise benim gibi ki inşallah değildir gebelik şekerin çıkıyor. Çıkarsa da korkulcak bir durum yok un ve şekeri kesiyorsun 15 gün sonra açlık tokluk kanı vermeye gidiyorsun. Yaptırıp yaptırmamak arasında kaldıysanda ben kalmıştım yaptırmalısın. Allah korusun inşallah sende çıkmaz lakin bende çıktı yaptırmasam bir çok dez avantajı olan bir son 3 ay ile bilmeden hamilelik sürecime devam edicektim. 😦