yarenscskn Kızlar 13+3 haftalık gebeyim. 3-4 gündür kuyruk sokumumda cok ağrı var üstüne oturamıyorum biraz korkuyorum açıkcası pazartesi muayene var ama içimi korku kapladı yaşayan var mı bu durumu
Cns_yldz13 yarenscskn Aynısı banada oldu, hala daha ara ara olur cok ayakta kaldıgımda, iş yaptıgımda oluyor bende sonra geçiyor doktora sordugumda vücudunu dinle zorlanıyorsun demekki iş yaparken demişti
zuhaall yarenscskn benimde ağrıyor ara sıra ama ben evlenmeden önce kuyruk sokumum eğrileşmişti düzeldi ama şimdi ayakta uzun süre kalınca yine arada bir ağrıyor dinlenince geçiyor benimde
HKiLiCeR Benm gebelik öncesi de vardı ama gebelik sonrası öyle bi arttı ki 🥹🥹 kilo aldıkça baskı artıyor ağlayacak gibi oluyorum dayanamıyorm 🥹🥹