Esraince21 ben ilk 1 ay urlaya kontrole gidiyordum kanamam olunca gitmiştim doğum odasında kalmıştım 1 gece normal oda yani 2şer kişi şeklinde kalınıyor, ben memnun kalmadığım için hastanemi değiştirdim, doğum yapmadım orda ama çevremdekilerde memnun kalandan çok kalmayan var