Kızlar öncelikle 38+4 olduk ve 2 haftadır jel şeffaf akıntı geliyor. nst sancılarım çıkıyor. son 4 gündür felanda adet sancısı gibi sancılarım var ama açılma yok neyse bu gün biraz temizlik yaptım birden bire karnım beni yere çekmeye başladı, son kontrolümde bebeğin kafası aşagıdaydı zaten ama bu kez bebek Kanalamı yerleşti acaba. Neyse halsizleştim yemeği zar zor hazırladım hemen yedim. Midem bulanıp halsizlik daha fazla oldu ve üşütme geliyordu titiriyordum gün içinde 3 sefer felan büyük tuvalete gitmeme rağmen mide bulantısından sonra 3-4 seferdaha gittim ama bu kez ishaldim ve bir Yandanda kusuyorum. Şuanda da adet sancılarım bir tık artmaya başladı sizce ne olur bu doğum belirtisimi. Böyle olup doğuran var mı 🥺