Kızlar deminden beei bebeğin hareketleri daha net ve fazla hiss etmeye başladım .Hep geceleri hareket ediyor ama bugun daha bi hareketli birde daha bi aşığda hiss ediyorum sanki kafasını.36+4 haftalığım doktor dün suyu biraz az dedi .Su azaldığında harekerler dahamı çok hiss ediliyor.Suyum aceba fark ermeden akdımı çok tedirginim 😟