O ağrıyı 33. Haftadan itibaren yaşıyorum ne sağıma donebiliyorum ne soluma yürürken topalliyorum resmen iç çamaşırı pantolon hiç bişey giyemiyorum birinden destek almadan acile gittim bi sonuç çıkmadı serum takıldı 2 defa gönderdiler çözüm şu şekilde buldum asla yere çömelmeyin bacaklarınızı ayirmayin bacaginizi büküp kalcanizin altına alıp oturmayın birde ayakta çok kalmayın bunlar daha çok tetikliyo ağrıyı çok canım yaniyo tamda tarif ettiğiniz yer