Hulus Burcinnil benim doktorum ilk 3 aydan sonra iyi havalanan bir yerde boyatmanda hiç bir sakınca yok demişti 1 kere boyattim dogumumdan önce tekrar boyatacagim herhangi bir sorun yaşamadım ben.