Alperyekta37 Tuvalette akıntıyla beraber bi kan geldi dünden beri de sırt ağrısı ara ara karın ağrısı bugün de hafif baş dönmesi yaşadım endişelenmeli miyim düşük mü oluyor
Tubatgn Alperyekta37 kan varsa eğer acile gitmelisiniz, hamilelikte hiç bir kanama normal sayılmaz 🙏🏻
Ebru_222 Alperyekta37 kendinizi strese sokmayın bence, olumsuz düşüncelere gerek yok. Evet doktora gidin tabi ama endişelenmeyin. Bende lekelenme yaşadım 15 gün kadar sürdü. Progestan fitil verdi, geçti. İnşallah sizin de geçer 🙏
M21052022 Alperyekta37 Doktorunuza gidin size muhakkak progestan verecektir çok endişelenip kendinizi strese sokmayın sağsağlim kucağınıza almanız nasip olsun inşallah🙏
Alperyekta37 Tubatgn çok yoğun bişi değildi fakat yerleşme kanaması değildir heralde değil mi o evre geçti galiba
Alperyekta37 Ebru_222 ilk öğrendiğim zaman da bir gün lekelenmem olmuştu ama onu normal karşılamıştım bunda bel ağrısı karın ağrısı bi iki baş dönmesi yaşayınca tecrübeli olan vardır belki dedim
Alperyekta37 M21052022 evet yarın muhakkak gidicem şimdide oğlum var 16 aylık uyuyor onu bırakıp gidemiyorum
Tubatgn Alperyekta37 yoğun olması önemli değil canım, kanamalar normal sayılmaz sabah artmayacağını bilemezsin
Alperyekta37 Tubatgn evet çok haklısın ilk gebeliğimde böyle şeyler yaşamadığım için tecrübesi olan vardır belki diye sormak istedim