yamacalimoms Bu akşam 34+0 olduk tam, az kaldı hayırlısıyla, göbeğim basketbol topu gibi oluyo sertleşiyor hafif normal herhalde bu haftalarda, çok baskı hissediyorum ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum🙂
Meltemms yamacalimoms 35 haftalığım aynısını yaşadım dün hatta ilk defa olduğu için dün korkup acile gittim
Dogukoo yamacalimoms bende 34+0 ım bugun acile gittim nstye baglanmaya o kadar cok sertleşiyor ki göbegim şekilsiz geziyorum yatarken otururken yürürken sık sık oluyor belimden kasıgıma vuran agrı da oluyor günde 1 2 kez nstye baglandım hiç bişey cıkmadı benimki de normalde hep ittirir yerinde durmaz nstye baglanınca sakin kalası tuttu ebe normal dedi gittikce agırlasıyoruz az kaldı sabır 🤭😄
Ebru_cekin06 yamacalimoms benimde sertleşiyo 30.haftamdayim ama 2 haftadatir var biyke bi tarafa gecip to gibi orası cok sert oluyor hepde gece oluyo
Umranbl Bende 33 u bitirmek üzereyim sertleşme durumu bende de var nst de yalancı sancim da çıkıyor daha çok bölgesel sertlikler oluyor bildiğim kadarıyla rahim kendini doğuma hazırladığı için bunu yaşıyoruz inşallah erken doğum belirtisi degildir
Sumeyyeabdi yamacalimoms bnde 30.haftadayım bnmde sertleşiyor bazen hiç rahat oturamıyorum öyle olunca
SbhtYlmz yamacalimoms Sizinle aynı gidiyoruz bakalım hangimiz önce doğum yapacak🤭bende aynı durumdayım ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum.yatakta yönümü değiştirmek bile sıkıntı.2-3 gündürde göbeğimin alt kısmında kasık bölgemde içten acıma var helede biraz fazla ayakta kaldıysam yada yürüdüysem o acıdan oturup kalkamıyorum yürüyemiyorum resmen.O neden oluyo bilmiyorum baskıdanmı bilemiyorum