Mahbuss Kızlar merhaba 😊 Reglime 3 gün var. Normalde olmayan kokusuz bir beyaz akıntı var acaba hamilelik belirtisi midir ? Böyle olupta hamile olduğunu öğrenen varmı ?
Muhammedamine Mahbuss yarın gidip kan verin varsa gebelik çıkar . Belirtiler psikolojikte olabiliyor benim mesela hiçbir belirtim olmadı mide bulantısı 8-9 hafta civarı başladı
elifiii Mahbuss insaallah gonlunuzden gectigi gibidir. Ama eger hamile degilseniz regli bitiminde dr a giderek kultur smear vs. rutin kontrollerinizi yaptirin. Hamilelik icin hazirlik yapmis ve enfeksiyon/mantara karsi onlem almis olursunuz.
Mahbuss Muhammedamine Anladım teşekkür ederim cevabınız için. Bu ilk denememiz aslında pek kafama takmıyorum ama 2 3 gündür böyle olunca acaba dedim.
Mahbuss Dildas Teşekkür ederim cevabınız için 😊 En iyisi biraz daha bekleyeyim sonra çıkmazsa üzülebilirim. Mardin de oturuyorum bide burda pek dışarı çıkma fırsatım olmuyor tek başıma
Mahbuss elifiii Teşekkürler cevabınız için. Siz mantar deyince az önce netten baktım olabilir. doktora gitmeyi düşünüyordum zaten ama inşallah yoktur
Medusa İdrar testi denediniz mi? Erken testler şu anki zamanınızda sonuç veriyor. Ben regl olacağım gün standart test pozitif çıktı bakalım Pazartesi kan sonuçlarını alacağız
Mahbuss Medusa Yok test yapmadım. Arkadaşlarım 1 hafta geçince yap diyorlar . Teşekkür ederim bu arada cevabınız için
Berdemal Ben de adet öncesi kuruluk olurdu hamile kaldığımda adet günümü beklerken akıntım olmuştu yoğun şekilde belirtilerimden biriydi ancak herkesin farklı olabiliyor
Mahbuss Berdemal Evet bende de normalde kuruluk oluyor yani regl olmadan önce felan akıntı gelmiyordu yumurtlama dönemi hariç.
BeyzZaA Mahbuss canım bunlar regl dönemindede oluyo 2 sene bebeğim olmadı o kadar çok araştırdımki böyle şeyleri en ufak bişeyi hamilelik belirtisimi diye yazıyodum sana tavsiyem yaptırmadıysan bi kan testi yaptır yada eczaneden test al dahada aklın karışmadan hamile değilsende ovulasyon testi al onla bir birlikte ol denk getir ben 2 seneden sonra bir kere ovülasyon döneminde oldğumu anladım o zamanda tutmuş çok şükür ve dua et bol bol dua
Berdemal Mahbuss aynen yumurtlama dönemim akıntı olurdu adetten birkaç gün önce kuruluk olurdu ama hamile kaldığım ay kokusuz akıntı olmuştu ve hamilelik boyu devam etti zaten inş dilediğiniz istediğiniz olur
ebru23 Mahbuss bende 4 gun geciktim bosuna umutlandim stres yaptim canim onun icin tam net olmadan kendini alistirma :) ama ins vardir
detetedmom404 Akıntı tüm dönemlerde olağan bi durum yani sadece ona bakarak hamilelik belirtisi demek çok zor
Mahbuss detetedmom404 Doğru diyorsunuz :) normalde olmadığı için pek o yüzden direk aklıma acaba hamilelik belirtisi mi diye geldi. Teşekkür ederim cevabınız için
Mahbuss ebru23 İnşallah 😊 bende düşünmemeye çalışıyorum aslında bu zamana kadar aklımda yoktu böyle olunca acaba dedim. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah