Damla-22 bir doğum geçirmiş biri olara söylüyorum: bol bol alt pijama, bebek için en az dört takım, bebek bezi, göğüs yarası için gümüş kapak (buna verdiğim para kuruşu kuruşuna helal olsun bu arada) çorap, terlik. Depend de vardı bende ama terletiyordu bence. Çok uzun gece pedi de işimi gördü, kanamanıza bağlı aslında. En çok bunlar lazım oldu bana. Ötesi gereksiz gerçekten. Ha bir de kayısı hoşafı yapmıştım onu götürdüm gaz için.