Melegimm95 aynısı hamileyken bende olmuştu doğum yaptım 15 ay oldu ara ara ne yazık ki oluyor bunun için doktora gitmiştim doğumdan sonra mr çekildim sanırım kulak kısmındaki bir kemik çok inceymis ondan dolayı nabız sesimi kulağımda duyuyormusum özellikle kansızlık ve olunca daha fazla hissedersin demişti doktorum bana