Flyy Salinta aynı durumdayım aynı ayımdayım nane limon ıhlamur içtim ama geçmedi halsizlik yaptı aşırı
Merve201119 Salinta balli limonlu ihlamur için günde bir fincan birde balli süt için bol bol c vitamini ben parol kullanmıştım doktorumun tavsiyesi ile çok kötüyüm 29.cu haftamda kendimi yerde yere atıyordum bu şekil iki gunde kurtuldum mandalina yedim
sedamom00 Salinta hiç birşey içmeseniz bile bol bol mandalina yiyin gripe çok faydalı ben çok gördüm faydasını bire bir 🫶
Gulcnny_2852 Bende öyleyim 7 . haftadayim ,ıhlamur içmekten bıktım, halsizlik, öksürük, hapşırık hepsi var bol bol c vitamini ve dinlenmek başka çaresi yok 🤷
heyzil06 Söylenenlere ek olarak soğan sarımsak tüketmeni öneririm limonlu çorbalar falan ayran çok severim içimi açar hep buz gibi ohh. Bir de sarımsağı ezip zeytinyağında bekletin bi kaç saat sonra o yağı ayak tabanınızın altına sürün yatarken gün içinde de bi kaç kere daha tekrarlayabilirsiniz o da çok iyi geliyor ateş varsa düşürüyor halsizliği falan alıyor
heyzil06 Ha bir de chircill yapabilirsin (doğru mu yazdım bilmiyorum 😂) soda limonla yapılan hani sade soda da mineral ihtiyacını karşılayacağından çok faydası olur vücut direncine
Seevdeenuur Bende 12 haftalık hamileyim başımı bile kaldıramıyorum doktorum zencefil bal azıcık limon sıcak su içebilirsin dedi gerçekten çok rahatlattı beni çok geçmiş olsun 🙏🏻
Glshozcn Bende 1 aylık bebeğimle grip olmuştum. 3 günde iyileştim elhamdülillah. Zencefil bal azcıkta limon karıştırıp yedim. Zencefil bebeğe de fayda ediyormuş hamileyken. Ihlamur kaynatıp içine az limon sıkıp içebilirsiniz. Ben bu ikisiyle dediğim gibi 3 günde toparladım. Beneğimde 4-5 günde iyileşti. Hamilelikte nane çayları tüketilmemesi gerekiyormuş bilginiz olsun.
Glshozcn avakado7 evet toz zencefil. Portakal suyu sıkıp içine yaş zencefil de rendelerdim. Çok güzel oluyor 😊
meltemc Salinta Çok geçmiş olsun bu aralar epey salgın var dikkat edin. C vitamini alın istiharat edin