Arkadaşlar duru granül matik sabun aldım kokusu hafif diye deterjan hassasiyetimden dolayı. Deterjan gözüne koymak istemiyorum makineye zarar veririm diye. Önce eritip koyayim dedim jel gibi oldu eritemedim, ben de direk tambura çamaşırlarla beraber koyuyorum memnun da kaldım. Bu şekilde kullanan var mı? Makineye bir zararı olmaz diymi?