Asye22 en başta şunu belirteyim doktorunuza başvurun mutlaka fakat ben 10. Haftaya kadar hep lekelendim hatta bazı günler bildiğin aktı kan fln fakat doktorum şöyle demişti bu çocuk kazıya kazıya tutunuyor lekelenme çok normal. Kanama olup hiç durmayan bir akıntı var ise sıkıntı diye biliyorum şimdiden geçmiş olsun canım 🙏🏼🌺