Aleynaerayy22 6 aylık hamileyim göğsüme bakayım dedim ucu şeffaf su gibiydi hafiften az bişey sildim yine ufak su gibi oldu sizde de böyle oluyor mu panikledim açıkçası
2pasaannesi Aleynaerayy22 panikleyecek bir durum yok gayet normal. Vücut kendini hazırlıyor ellemeyin, sıkmayın yeterli.
Defne_momm Aleynaerayy22 bende de 6. Aydan sonra hep oldu , tamamen normal bir durum doktoruma sordum gayet normal dedi 😊 Artık 3 gün de bir az az geliyor.
Deletedmom_12 Korkma Bendede öyle Bende 7 ayligim 5 aydan beri geliyo Doktoruma dedim doktorum cok iyi birsey demekki sütlü bir anne olcaksın dedi. Ama sakın sıkma
Aleynaerayy22 Deletedmom_12 birşey soracağım canım sola ya da sağa yatınca illa göğüse baskı olmuş olcak ama o zamanda bir sorun olmaz heralde korkarım simdi sağa sola yatmaya gelicek diye
Guzelhayat 3ayimdan beri surekli geliyor ilk hamileliyimde de gelmisti sezeryandi ve hemen sut geliyor zaten var olmuş oluyor.daha da sevinin onun sayesinde belki de bir buçuk sene emzirdim
Deletedmom_12 Aleynaerayy22 canjm sikmadigin surece ve ucunu uyarmadigin surece sikinti yok bende gecen oyle oldu sol gogusume baskilayarak uyumusum yatak hep sivi olmustu Ucunu uyarma ve sutyen tak surekli Sutyen takmayinca baya akiyo
Aleynaerayy22 Defne_momm Ay bir an görünce ödüm koptu erkenden niye geliyor diye ilk hamileliğimde acemiyim biraz 😂 sağa sola yatınca baski olcak illaki göğüse ama bir zarari olur mu acaba
Defne_momm Aleynaerayy22 benimde ilk hamileliğim ama hiç panik biri değilim sende sakin ol 😅 yok canım gayet normal sadece çok dokunup elleme merak edip sıktırma göğüsü doğumdan önce uyarmak çok iyi değil dedi doktorum 🙏
Aleynaerayy22 Deletedmom_12 ben evde sütyen takmiyorum ya sanki sıkıyor beni dışarıda takiyorum bir tek ama cok gelmeye başlarsa takarim