mrcmrc1903 Fatii Benim dış dikişim yoktu iç dikişleri dikerken biraz acıyor ama doğumda çektiğin acılardan sonra sinek ısırığı kalır 😄
Kubrar33 Fatii 2 dogum yaptım o an hıc bısey hıssetmedım bende cok korkuyordum zaten sancıdan baska acıları hıssetmıyorsun bebek dogunca bı rahatlama gelıyor hıc bısey umrunda olmuyor