Azra41 ben ilk bebeğimde 12. haftada çatlaklar için krem sürmeye o zaman göğüslerime de sürdüm doğumdan sonra birgün bile acı çekmedim. Ama 2.de çok önemsemedim bir sürdüm bir sürmedim doğum yapalı 2,5ay oldu hala göğsümün yaraları iyileşmiyor ne kadar erken sürersen o kadar kardır